رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ابتدای بحث مذاکرات را با در نظر گرفتن دو هدف اصلی از گفت وگوهای هسته ای دوسال اخیر شروع میکنم. اساسا هدف از مذاکره به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی هسته ای کشور وبرداشته شدن کامل تحریم های ظالمانه بوده است که در این مختصر مطلب این موضوع را بررسی میکنیم که تا چه حد به این اهداف رسیده ایم.

در توافقنامه ژنو که در سوم آذر۹۲ نوشته شد با اینکه بر حق غنی سازی ایران تصریح نشده بود اما اجازه غنی سازی ۵٪به صورت محدود به ایران داده شد و ایران مجبور به نابودی اورانیوم های غنی شده با غنای ۲۰٪ وپلمپ بسیاری از دستگاه ها و اخراج تعداد زیادی از دانشمندان حوزه هسته ای و خروج اطلاعات زیادی از ابتدای استخراج معادن تا مکان های ساخت قطعات سانتریفیوژها و.. شد که درمقابل نیزوعده ی تعلیق تحریم خودروسازی و بیمه کشتیرانی و بازگشت حدود ۳٪ از پول های بلوکه شده خودمان و همچنین عدم تصویب تحریم های جدید توسط غرب را بدست آوردیم که پس از مدتی همه متوجه بدعهدی و پایبند نبودن غرب به وعده هایش شدند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۲
عبدالرضا هادیزاده