رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

مروری بر اهداف آمریکا در ادعای مبارزه باتروریسم داعش

قبل از بررسی ادعای آمریکا در مبارزه با داعش، باید بدانیم که داعش چگونه بوجود آمد. هرفردی میتواند به راحتی به این پرسش پاسخ دهد و برای رسیدن به جواب کافی است بداند که چه کشورهایی از وجود داعش سود می برند؟ و چه کشورهایی از آنها حمایت میکنند؟

تردیدی نیست کسانی که پروژه اسلام هراسی را در دست دارند و از تحولات منطقه که تحت عنوان بیداری اسلامی شناخته شده است هراس دارند با گروه داعش هم خوانی بیشتری دارند.

هیلاری کیلینتون وزیرخارجه آمریکا در کتاب خاطرات خود به نقش خود در ایجاد این گروه تروریستی اذعان کرده است که این خود نشان میدهد که ایالات متحده و بزرگترین و قوی ترین لابی در ساختارقدرت آمریکا یعنی صهیونیست نقش به سزایی در انعقاد نطفه این فرزند نامشروع غرب داشته است.

وجود سلاح های مخرب و پیشرفته در دست تروریست ها وتصویب بودجه برای حمایت از آنها در کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه و پشتیبانی های سیاسی اقتصادی عربستان و قطر و ترکیه واستفاده از دستگاه های مدرن چون اینترنت پرسرعت که در کشورهای منطقه کمیاب است نشان از طرحی غربی عربی در حمایت از تروریستم داعش دارد. اما آنچه مساله امروز را کمی برای افکار عمومی پیچیده میکند اعلام تشکیل ائتلاف ضدتروریسم توسط همین کشورهاست که در این مطلب به آن می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۱
عبدالرضا هادیزاده