رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

مردم هر کشوری برای نظام سیاسی کشور خود اصول مشخصی را بر اساس نوع جهان بینی شان قبول دارند.

مثلا کشورهای غربی با پذیرفتن اومانیسم حاکمیت انسان بر انسان را پذیرفته اند، یا کسانی که خود را به عنوان یهود می شناسند معتقدند قوم برتر هستند و حق حاکمیت جهانی دارند.

در کشورهای اسلامی هم مردم مسلمان دارای جهان بینی توحیدی هستند وبه دنبال حاکمیت اسلام بر خودشان می­باشندهر چند سال های متمادی از ان دور بوده اند وحکومت های فاسد و دست نشانده­ی غربی مانع اجرای قوانین اسلام شده اند اما مردم از هر لحظه فرصت پیش آمده استفاده کرده و خواسته خود را در مورد اسلام خواهی و اجرای قوانین اسلام ابراز داشته اند.

برای اینکه بتوان مشروعیت یک نظام سیاسی را زیر سوال برد باید اصول پذیرفته­ ی آن نظام را به چالش کشید.

غرب با استفاده از اصل فوق درصدد است تا از طرفی مشروعیت یک نظام سیاسی اسلامی را زیر سوال ببرد  وباعث سرنگونی نظام اسلامی ومانعی بر سر راه تشکیل حکومت های اسلامی بشود و از طرفی هم با به سخره گرفتن مقدسات اسلام وزیر سوال بردن آن ذهنیت زشتی از اسلام ومسلمان در ملت های دیگر ایجاد کند.

نمونه هایی از این بی حرمتی ها در گذشته وحال شاهد بوده ایم. به عنوان مثال:

1)توهین های سلمان رشدی به قرآن کردیم در کتاب آیات شیطانی که امروز شاهد تیراژ 50میلیونی آن در آمریکا هستیم وغرب پس از حکم ارتداد سلمان رشدی که توسط امام راحل صادر شد سفرای خود را از ایران خارج کرد(هرچند خودشان پس از یک ماه بازگشتند)

2)انتشار کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام در مجلات خود وساخت فیلم های موهون

3)حمایت از کسانی چون اکبرگنجی که منکر وجود امام زمان و آسمانی بودن کتاب قرآن شد(این شخص جزو اتاق فکر جنبش سبز نیز بود)و خوانندگان مرتد که به مقدسات اسلامی توهین کرده اند.

4) و آخرین حرکت غرب ساخت فیلم ضدپیامبر(ص)که خروش جهان اسلام را در پی داشت وباعث کشته شدن صدها مسلمان در اعتراض به این فیلم شد.

حرکات رذیلانه فوق و هزاران عملکرد زشت دیگر ازجانب آمریکا ورژیم صهیونیستی نشان می­دهد آنها در مقابل بیداری اسلامی قد علم کرده اند اما طرح های آنها یکی پس از دیگری به شکست می خورد وملت های مسلمان نشان داده اند اگر غرب در مقابل دینشان بایستد آنها در مقابل تمام دنیایشان خواهند ایستاد. نمونه­ی اخیر آن حمله­ی ناتو به لیبی برای به اصطلاح همکاری بامردم انقلابی بود که می­خواست مردم لیبی را به خود وابسته کند اما مردم لیبی در جریان توهین به پیامبر اسلام به سفارت آمریکا حمله کردند وچهار دیپلمات آمریکایی را به هلاکت رساندند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۰
عبدالرضا هادیزاده