رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

آبلیموی طبیعی!!!

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

کتاب هایی که جهان بینی شان تا نوک بینی است و هر چیز را با معیار شکم خودشان می سنجند. کتاب هایی که با فکر و ذهن یک اومانیست لیبرال یا یک سوسیالیت نوشته شده است. کتاب هایی که افراد بیگانه با هویت اسلامی ایرانی آن را قلم زده اند...

همه اینها آنقدر روح انسان را فرسایش میدهد که خدا می داند... باید کمی از حضرت ایوب صبر وام بگیری تا در مسیر جا نزنی...

کتاب های رشته خودمان را میگویم. البته بعضی شان را. علوم انسانی است و هزار درد ... حالا اینها را اضافه کنید به هوای معتدل این روزها...احساس میکنی زیر بمباران فکری فرهنگی دشمن هستی...البته پدافند ما قوی تر است....

 غذای چرب که میخوری باید کمی آبلیموی ترش هم حواله اش کنی تا راه نفس را باز کند و چربی را بشورد، این شده حکایت این روزهای من...

بفرمایید کمی آبلیموی طبیعی:

 چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و کمبود بر طبقه مستضعف فشار می آورد، ولی هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دنیای دون امروز و پایه ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با آمریکا و شوروی، فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار می کنند، این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب بی شهادت میسر نیست(صحیفه امام-جلد۲۱-صفحه۳۲۷)

اگر تمام جهان علیه من قیام کند دست از حق و حقیقت برنمی دارم، من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می افتد ندارم.من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم.(صحیفه امام-جلد۲۱-صفحه۳۳۱)

من به صراحت اعلام میکنم که جمهوری اسلامی با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری میکند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت وپول و فریب را نگیرد.(صحیفه امام-جلد۲۱-صفحه۱۹)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
عبدالرضا هادیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی