رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

خط امامی کیست؟

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ق.ظ

اوایل انقلاب بعضی افراد که با تفکر امام خمینی(ره) فاصله داشتند در راه مبارزه برای کسب قدرت توان ایستادگی در مقابل مردم را نداشتند و نهایتا یا مانند بنی صدر با چهره زنانه از کشور فرار کرده اند، یا همچون گروهک منافقین در دامن صدام وآمریکا به زندگی خود ادامه دادند، یا چون گروه های کمونیستی به زباله دان تاریخ رفتند. این موج طرد شدن از بدنه مردمی باعث شد گروهی که با راه امام زاویه داشتند  در پرده ای از نفاق به راه خود ادامه دهند تا در زمان مناسب بتوانند به عنوان مار در آستین زهر خود را بریزند.

بعد از رحلت امام نیز آشکارا اعلام کردند که در زمان ایشان هم نظرتان مخالفی داشتند ولی جرات گفتن آن را به خود نمی دانند! در تریبون های مختلف سعی کردند کلمات قرآنی که به وسیله امام به فرهنگ سیاسی مردم وارد شده بود را همراه با امام دفن کنند. کلمات قشر آسیب پذیر، مقام معظم رهبری، قدرت های جهانی و... جای کلماتی چون مستضعفین و امام و استکبارجهانی را گرفتند و خاطرات جعلی درست کردند.

بعد از رحلت حضرت امام یعنی در زمان دولت کارگزاران سازندگی به راحتی به لیبرال بودن خودشان افتخار کردند و با پذیرش برنامه های اقتصادی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول مسیر ادغام در اقتصاد لیبرال را هموار کردند تا به خیال خودشان بتوانند شکم مردم را سیر کنند، غافل از اینکه تن دادن به این اصول نه تنها شکم را سیر نمیکند بلکه شرف انسانی را هم به باد میدهد که شاهد مثال آن ایجاد تورم 49٪ درکشور است. زمانی که نه تحریم بودیم و نه انرژی هسته ای داشتیم تا بهانه تورم بدانیم، وضعیت اقتصادی کشور فاجعه بار شد. این موارد را بگذاریم کنار نامه امام درعزل مرحوم منتظری که علت عزل ایشان را این می دانند که کشور را به دست لیبرال ها می دهند!!

امروز سال ها از آن زمان میگذرد و هر چه دوست هشیارتر شده است دشمن هم حیله گرتر شده است. حالا دیگر مستقیما نمیگویند که ما لیبرالیم یا با امام اختلاف داشتیم بلکه نظرات خودشان را به امام نسبت میدهند.

جای شکرش باقی است که ۲۱ جلد صحیفه امام هست و با مراجعه به آن می توان خط ایشان را متوجه شد. امروز همان جریان، با استفاده از واژه های خط امام در راه به کرسی نشاندن حرف های باطل خود است.

هرکس مدعی پیروی از خط امام میشود باید تنها راه و منش ایشان و جانشین صالحش را پیگیری کند و اگر از نام مقدس امام استفاده کند و راهی غیر از آن را برود، چه در دانشگاه و چه در استان یا کشور باید سریعا با او برخورد انقلابی شود. چرا که نباید در این مسیر اهل تسامح و سازش بود. تحریف امام یعنی تحرف تاریخ، یعنی تحریف انقلاب، یعنی تحریف اسلام ناب و اینها جای معامله ندارد.

پیرجماران خودش خوب روشن کرده است که:«آمریکا و استکبار در تمام زمینه ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارد، در حوزه ها و دانشگاه ها مقدس نماها را که خطر آنها را بارها و بارها گوشزد کرده ام. اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب را نابود می کنند. این ها با قیافه ای حق به جانب وطرفدار دین و ولایت همه را بی دین معرفی میکنند. باید از شر اینها به خدا پناه بریم.»

پس باید به این مهم اهتمام داشت که هرکس با نام انقلاب و پیروی از خط امام فعالیت میکند باید بیشتر از همه زیر نظر قرار بگیرد و کوچکترین انحراف و لغزشی از ایشان قابل قبول نیست چه برسد به توطیه کردن و خلاف مسیر امام رفتن.

خط امامی باید اقرار کند:

۱.ملاک وضع حال افراد است و هر کس را تا جایی می ستاییم که وضع امروزش هم خوب باشد. اهالی فتنه و دروغ و آشوب چه در پست نخست وزیری یا ریاست جمهوری یا ریاست مجلس برای یک خط امامی هیچ ارزشی ندارند چرا که به شورش علیه خط امام دست زده اند. به کسانی که در سال۸۸ به نظام عزیز اسلامی امام و مردم تهمت زدند و اعلام کردند قانون را قبول ندارند میگوییم: غلط میکنی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد.

۲.وابستگی به افکار پوسیده غرب و شرق و تیوری های مادی گرای آنها دردی از ملت دوا نمیکند چرا که روح ا... بت شکن، اسلامی سازی دانشگاه و خانواده و کشور و جهان را امری شدنی می داند که باید در راستای آن تلاش کرد و چه خوب فرمود:«ما درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم،سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ماتصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم و نظام اسلام رسول ا... را در جهان ترویج کنیم.»

۳.خط امامی به آرمان مبارزه با استکبار و انقلاب دوم در ۱۳ آبان پشت نمیکند و تا پیروزی کامل در هر شرایطی به مبارزه ادامه می دهد چرا که امامش فرمود:«ما میگوییم تا کفر و شرک هست مبارزه هست، وتا مبارزه هست ما هستیم»

۴.گسترش نفوذ اسلام و کم کردن سلطه جهان خواران از دغدغه های یک خط امامی است چرا که صدای امام در گوشمان هست که فرمود:« ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی مان بارها اعلام کرده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام هستیم. حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می دانند، از آن باکی نداریم و از آن استقبال میکنیم.»

۵. قسم یاد میکنیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکتمان آسیب نرسد و این قسم به خاطر خط امامی بودنمان است.

۶.خط امامی در فکر سازش با مستکبرین و پذیرش خواسته های آنها تحت هیچ عنوانی نمیشود چرا که فرمود:«کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهان خواران را نمی دانیم، ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.»

۷.ساده زیستی، توجه به مستضعفین، استفاده کردن از جوانان و توان داخلی کشور برای فایق آمدن بر مشکلات، عدم اعتماد به دشمن، عدم حاشیه سازی و سیاسی کاری در محیط دانشگاه و کشور و جلوگیری از رفاه طلبی و مانور تجمل مسیولان، درس های فراموش نشدنی امام عظیم الشان ما بوده وهست.

باشد تا دستانی که بخواهند خط امام را تحریف کنند قلم کنیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
عبدالرضا هادیزاده

تحریف امام

خط امامی کیست؟

نظرات  (۴)

اخوی عالی بود
ولی چون زیاد بود من اون 7 مورد پایین رو پاک کردم...
پاسخ:
ممنون سعیدجان. ولی تو شرایط بدی نوشتم، برای همین خودم خیلی راضی نبودم ازش
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ حامد برزگر
عالی بود رضا!
ولی فکر کنم سفارشی بوده! 
پاسخ:
لطف داری حامدجان. متاسفانه یا خوشبختانه بله!!
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ شمس(جاد خمینی شهر)
سلام خدمت دبیر اسبق سیاسی جاد یزد که از شهر نایین به غنیمت گرفته شده بود!
چطوری برادر؟
احوالات؟
برادر در مورد دیدگاه ماچوئیستی و هدوئیستی هم قلمی بزن تا بفکریم ما! از دنیا بی روح این روزهای ایران!
من که نفهمیدم چی گفتم! ولش کن
برادر در وبلاگ خودم لینکت میکنم و انشاالله بهت سر میزنم...
موفق باشید
یامهدی

پاسخ:
سلام بر شمس تابان! وقتی کامنتت را خوندم صدا و تصویرت برام مجسم شد، خدایی خیلی کیف کردم!
کاش سعادت یار بشه و ببینمت
شما لطف داری. زحمت بکش آدرس وبلاگت را بده تا استفاده کنیم....
یازهرا(س)
کلبه بی روح ما
http://hayatetayyebeh.blogsky.com/
در خدمتیم
یامهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی