رقعه

رقعه زمانی زندگی خود را شروع کرد که صاحبش اولین ساعات از بیست و سومین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشته است. رقعه آمده تا در کنار یکدیگر وارد مرحله ای جدید از زندگی شویم.
رقعه اهل تحرک است چون به این سخن استاد صفایی حایری اعتقاد دارد که «کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است ....»
رقعه در انتظار دیدن تمدن اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم است. رقعه معتقد است در زمان غیبت حسین(ع)، اطاعت از مسلم واجب است.

حذف نام منافقین از لیست تروریست ها !!!!

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ



اعضای سازمان مجاهدین خلق از ابتدای تشکیل خود به مطالعات کتب مارکسیستی لنین و کتاب های انقلاب کوبا و الجزایر پرداختند.به همین دلیل می­توان این سازمان را دارای اندیشه های التقاطی توصیف کرد که هم اسلام را قبول داشتند هم مارکسیست.

و در کنار همان اسلامی که خودشان آنرا تفسیر میکردند فساد اخلاقی و روابط نامشروع آنها نیز زبان زد است(از جمله میتوان به ازدواج نامشروع مسعود رجوی سرکرده­ی کنونی منافقین با همسر ابریشم چی اشاره کرد).

 در سال 1357 مسعود رجوی که به برکت انقلاب اسلامی از زندان آزاد شده بود با همکاری سایر مجاهدین به جمع آوری نیرو پرداخت و از سال 60 به بعد به اقدامات مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی پرداخت. در این عملیات ها شهید رجایی ،شهید بهشتی و شهید باهنر و هزاران نفر از مردم جان خود را از دست دادند. مسعود رجوی که در ارتباط با بنی صدر هم بود پس از مقاومت های مردمی از ایران فرار کرد. پس از آن هم به همکاری رژیم بعث عراق پرداخت و در آخرین حمله مستقیم خود به ملت ایران پس از جنگ ایران و عراق شکست مفتضحانه ای خورد.

15 سال قبل بیل کلینتون(رئیس جمهور وقت آمریکا) نام سازمان مجاهدین خلق را در لیست تروریست ها قرار داد و امسال همسر بیل کلینتون(هیلاری کلینتون) وزیر خارجه آمریکا این سازمان را از آن لیست حذف کرد.

اما به راستی چرا آمریکا این عمل را انجام داد؟؟؟

به نظر میرسد آمریکا که در این 2 ساله ی اخیر تمام تلاش خود را کرده تا به جمهوری اسلامی فشار وارد کند حتی از شوراندن تروریست ها علیه ایران استفاده میکند تا ایران را به زانو در آورد.

این حرکت آمریکا نشان از ضعف او در مقابل ایران است چون در صورتی که با اعمال تحریم و فشار به اهداف خود میرسید دیگر خواهان این نمی­شد که با عدم نظارت بر گروهی تروریستی مانع از پیشرفت های ایران شود.

البته توجه به این نکته ضروری است که این سازمان قبل از حمله آمریکا به عراق توسط آمریکا در لیست تروریست ها قرار میگیرد تا هر گونه اقدام علیه امنیت و نیروهای آمریکایی را به اسم مبارزه با تروریسم از بین ببرد و پس از اینکه آمریکا از عراق بیرون میرود نام این سازمان هم از لیست تروریست ها خارج میشود زیرا میخواهند منطقه ی خاورمیانه و به خصوص ایران و عراق در آرامش نباشند.

این گروه از لیست تروریست ها خارج شد اما چه کسانی جواب خون هزاران عراقی و بیشی از 12000 ایرانی را که توسط این سازمان کشته شده اند را میدهد!

چه کسی ضمانت میدهد که این گروه متلاشی شده با پیشرفت های علمی امروز با یکدیگر هماهنگ نشوند و اقدامات خود را از سر نگیرند!

و سؤالهای فراوان دیگر که پس از این اقدام سیاسی(نه حقوقی)آمریکا در ذهن انسان می آید!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴
عبدالرضا هادیزاده

بیل کلینتون

تروریسم

منافقین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی